mandag den 3. oktober 2011

seneste loppefund

Disse to kufferter fandt jeg på loppemarkedet i Ravnsborggade, som jeg linkede til her på siden.

Desværre var der rigtig mange RIGTIG dyre antik sælgere på loppemarkedet, så loppehøsten blev ikke så givende som forventet. Jeg fik dog kufferterne til en god pris.

Kufferterne bruger jeg til mine syting, så der er kommet lidt mere orden i alt mit rod. Dejligt!
OG! så har jeg været på Skandinaviens største loppemarked i Bella Center. Wow! Det kan anbefales! Desværre er der helt naturlige begrænsninger for hvor meget man slæber med hjem, når transportmidlet er en cykel og budgettet er studieramt.

HVIS du nu sidder og er grøn af misundelse, så fortvivl ikke. Damen der solgte stoffet kan findes på næsten alle Københavns store loppemarkeder og hun har MEGET stof!
Du kan fx fange hende 12.-13. november i KB hallen og 2.-3. december i Forum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar